Contact Us

stitchnknot@gmail.com

Felt Craft Series

icon


animalien


the faux bakery

the kawaii series

the secret garden

exclusive!


customized





Tuesday, March 29

Hello animalien!

Tips: click on image for larger picture

Cuba lihat gambar-gambar di atas. Agak menarik bukan? Itu merupakan sebahagian dari koleksi animalien stitchNknot. Jom kenali mereka dengan lebih rapat. From top-left:

GREENY:
Nama saya greeny. Sebab badan saya warna hijau. Tapi saya suka bow warna orange. *yawn~*
Saya selalu mengantuk (tangan tunjuk mata) *yawn lagi* sebab tu saya suka tidur.
...Ok, goodnight!!!

AI-CAT:
Hello! (dengan suara comel) Saya ai-cat. Ai tu maksudnya love. Nah, love ini untuk awk ---> ❤
Eh, terlupa! Saya ade kembar warna hijau. Tapi...dia tak suka bergambar :(

ANGELCATS:
Kami angelcats. Triplets, tapi warna lain-lain. Purple. Orange. Dan hot pink! Sayap kami warna putih, macam angel~~ *sambil gelak nakal*

OWL:
Tengok atas!!! *hoot* *hoot*
Hi! Owl di sini. Size saya agak kecil berbanding rakan-rakan lain. Tinggi lebih kurang 3.5cm je. Tapi tak apa, warna saya unik... biru dan hijau. Cantik bukan?

PURP:
Hahaha.. *gelak dengan suara ala-ala patrick*
I'm purp the alien! Badan saya warna purple...tapi mata saya pelik, warna hijau. Ahahaha...tu je *gelak lagi*

PINKELLY:
Ello!! (sambil melambai-lambai) Nama kite pinkelly, sebab mak kata, kite je satu-satunya gajah warna pink.
Jom, main nak?

Kesemua animalien (kecuali pinkelly) adalah hasil rekaan stitchNknot sendiri. Jangan ciplak ok?

Edit: Hahaha..tergelak sorang-sorang bila baca balik dialog kat atas tu. Serius lawak dan pelik. Haishh~ memang fail bab-bab mengarang ni!
  

No comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Right floating menu

Shoutbox